Arbejdsmiljø for ejendomsfunktionærer

Ejendomsfunktionærernes Fagforening ved alt om dit arbejdsmiljø.

Vi kan rådgive dig, hvis du har spørgsmål, og vi kan hjælpe dig, hvis det er gået galt, for eksempel hvis du får en arbejdsskade.

Eksperter i arbejdsskader



Vores eksperter i arbejdsskader kører din arbejdsskadesag og står også klar, hvis du har brug for hjælp til kontakt til kommunen i forbindelse med sygemelding.

En arbejdsskadesag er normalt meget kompliceret. Fagforeningen giver dig juridisk hjælp som en del af dit medlemskab. Uden fagforeningen i ryggen kan en arbejdsskade koste dyrt i advokathjælp og tabt erstatning.

Et godt arbejdsmiljø er et fælles ansvar



Virksomheden skal selv løse sikkerheds- og sundhedsspørgsmål. Det står nævnt i "Arbejdsmiljølovens" formålsparagraf.

Baggrunden er at sikkerhed ikke kan bygges på tilsyn udefra. Sikkerheden skal overvåges dagligt, og det kan kun gøres af dem, der har deres daglige virke på virksomheden.

Alle har et ansvar for deres arbejdsmiljø og må have vilje til en positiv indsats i det daglige sikkerhedsarbejde. Et godt arbejdsmiljø kan bedst bygges op af dem, der kender problemerne, nemlig de ansatte og ledelsen. Et godt arbejdsmiljø er ikke noget man får foræret, det kræver at alle deltager aktivt.

Arbejdsmiljøhåndbog for ejendomsserviceområdet 

Arbejdsmiljøhåndbog for ejendomsserviceområdet

Klik for at hente arbejdsmiljøhåndbogen

Læs mere om arbejdsmiljø

Arbejdsmiljøorganisationen

Arbejdsmiljøuddannelse

Arbejdspladsvurdering

Årlig arbejdsmiljødrøftelse

Få mere information om arbejdsmiljø på BFA Service Ejendomsservice

Har du spørgsmål eller brug for hjælp til en arbejdsskade?

Du er også altid meget velkommen til at kontakte os på telefon 38 77 70 00 eller mail esl@forbundet.dk.